ΕΘΝΙΚΑ
Η κίνησίς μας ξεκινά από την πίστιν της εις την Μεγάλην Ιδέαν του Έθνους των Ελλήνων, η οποία εκφράζεται με δυο τρόπους. Πρώτον με την αρχαίαν θέσιν ότι ο Ελληνισμός οφείλει να ενισχύεται και να αναπτύσσεται εκεί όπου ευρίσκεται, που συνέπιπτε με την θέσιν του Ιωάννου Μεταξά και Δεύτερον με την Βυζαντινήν θέσιν της εδαφικής ολοκληρώσεως του Έθνους, που επιτυγχάνεται με την απελευθέρωσιν Ελληνικών Εδαφών που ακόμη ευρίσκονται υπό κατοχήν.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
Άμεσος αντιμετώπισις των προβλημάτων που μαστίζουν την κοινωνίαν, όπως τα ναρκωτικά, το λαθρομεταναστευτικόν, η εγκληματικότης, η υπογεννητικότης, η ανεργία, ο ηθικός ξεπεσμός, η διαφθορά κ.τ.λ.
ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΑ
Δημιουργία ισχυρού κράτους, που να επιβάλη την θέλησίν του, ώστε να επιτυγχάνεται ωφέλεια του συνόλου των πολιτών και όχι πελατειακής ικανοποιήσεως. “Νόμος και τάξις" είναι δια την κίνησίν μας κυριαρχική επιδίωξις της πολιτείας. Η αντιμετώπισις των κινδύνων που απειλούν την Πατρίδα μας, αποτελεί πρωταρχικόν καθήκον και υποχρέωσις, διότι υπερτάτη αξία, για μας, είναι το Έθνος, δηλαδή η φυσική κοινότης των Ελλήνων, κοινότης ψυχική-πνευματική-φυλετική-ιστορική-γλωσσική και πολιτιστική. Γενικώς προσβλέπομε εις την οικοδόμησιν πολιτείας, της οποίας η πολιτική θα είναι Εθνική, Εργατική, Λαϊκή και Κοινωνική. Θεωρούμε ότι μόνο με την συγκρότησιν μιας τοιαύτης Πολιτείας αξιοκρατικής δομής είναι δύνατη η επιβίωσις, η κυριαρχία και η ανάπτυξις του Ελληνικού Έθνους.
ΠΟΛΙΤΙΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ
α. Λειτουργία του πολιτεύματος
Το πολίτευμα πρέπει να υπηρετῆ την Πατρίδα και το Έθνος και όχι το Έθνος να υπηρετή το Πολίτευμα. Αν το οιονδήποτε πολίτευμα βλάπτη την Πατρίδα και το Έθνος, είναι απορριπτέο. Δια να επιτύχωμεν ώστε το πολίτευμα να ωφελῆ την Πατρίδα και το Έθνος απαιτούνται:
/1/.Ο ανώτατος Άρχων να μην αποτελή αντικείμενον συναλλαγής προσώπων ή κομμάτων. Η εκλογή του απ’ευθείας από τον λαό, αποτελεί ψευδεπίγραφον αντικειμενικότητα, διότι δια να εκλεγή θα πρέπει να υποστηριχθή από πολιτικό κόμμα ή κόμματα, διαφορετικά δεν δύναται να εκλεγή. Και εις την περίπτωσιν αυτήν θα είναι δέσμιος των εκλογέων του. Η κληρονομική διαδοχή, (όπως εις την Βασιλείαν), αποκλείει μεν την συναλλαγήν προσώπων ή κομμάτων, αλλά σήμερον δεν έχομεν και δεν προβλέπεται, τουλάχιστον εις το άμεσο μέλλον, να έχωμεν κληρονομικήν διαδοχήν Ανωτάτου Άρχοντος. Το πρόβλημα επιλύεται μόνον όταν ο Ανώτατος Άρχων κληρούται μεταξύ 4-5 κορυφών του δημοσίου βίου, όπως Προέδρου του Αρείου Πάγου, Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου, Αρχηγού ΓΕΕΘΑ, Προέδρου Συμβουλίου Επικρατείας, ενδεχομένως και άλλων, τροποποιουμένου προς τούτο του σχετικού άρθρου του καταστατικού χάρτου της Χώρας, νομιμοποιημένου δια δημοψηφίσματος. Μόνον κατ ’αυτόν τον τρόπον θα αποφύγωμεν πάσαν συναλλαγήν προσώπων ή κομμάτων, εις την ανάδειξιν του Ανωτάτου Άρχοντος.
/2/. Καθιέρωσις Σωματειακού Συμβουλίου, εις το οποίον θα εκπροσωπούνται όλα τα επαγγέλματα με αιρετούς εκπροσώπους των και το οποίον θα αποτελεί Συμβουλευτικόν Όργανον της Κυβερνήσεως, κυρίως δι’ οικονομικά και λειτουργικά θέματα. Το οποιοδήποτε συνδικαλιστικόν όργανον θα απευθύνεται εις το Συμβούλιον αυτό, προς επίλυσιν οιασδήποτε διεκδικήσεως.
/3/. Θέσπισις Συνταγματικού Δικαστηρίου, το οποίον θα εξετάζει την συνταγματικότητα οιουδήποτε Νομοσχεδίου, πριν αυτό κατατεθεί προς ψήφισιν, ώστε να αποφεύγεται κάθε αμφισβήτησις του ψηφιζομένου νόμου, ως προς την αντισυνταγματικότητά του.
/4/. Τα πολιτικά κόμματα να γίνουν Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι-.Δ), με διαφανή την οικονομικήν λειτουργίαν των. Κάλυψις από το κράτος μόνον των υπό του εκάστοτε εκλογικού νόμου
επιβαλλομένων δαπανών, εφ΄όσον τα κόμματα μετέχουν στο 100% των εκλογικών περιφερειών και με ελάχιστον αριθμόν υποψηφίων όχι μικρότερον του 50% των εκλεγομένων.
/5/. Ο αριθμός των εκλεγομένων βουλευτών, θα πρέπει να τεθή ως ερώτημα εις τον Ελληνικόν λαόν δια να αποφανθή. Ο αριθμός δεν επιλύει προβλήματα. Τα προβλήματα επιλύονται μόνον από την
ικανότητα και τας γνώσεις των βουλευτών δι΄ έκαστον θέμα.
/6/. Οι βουλευταί, πέραν των δυο τετραετιών να μην έχουν δικαίωμα επανεκλογής. Ο χρόνος θητείας των όμως να υπολογίζεται ως χρόνος συντάξιμος εις τον συνταξιοδοτικόν των φορέα. Βουλευτική σύνταξις δεν υπάρχει.
/7/. Βουλευταί εκλεγόμενοι υπό την σημαίαν ενός κόμματος, δεν έχουν δικαίωμα να μεταγραφούν είς άλλο κόμμα, ή να αποχωρήσουν από το κόμμα τους, εάν δεν παραιτηθούν από το βουλευτικό αξίωμα. Το κόμμα έχει δικαίωμα να διαγράψη Βουλευτήν από την δύναμιν της κοινοβουλευτικής του ομάδος, εφ΄ όσον κρίνει τούτο απαραίτητον δια την συνοχήν της ομάδος του. Στην περίπτωσιν αυτήν ο Βουλευτής δεν υποχρεούται να παραδώσει την έδραν εις το κόμμα υπό το οποίον εξελέγη.
β. Παιδεία
Η Παιδεία πρέπει να είναι καθαρώς Ελληνική και να βασίζεται, πέρα από τας τεχνολογικάς εξελίξεις, εις την πραγματικήν ιστορίαν της Ελλάδος, την πολεμικήν, την επιστημονικήν και την πολιτικήν, διότι εκεί ευρίσκεται ο θησαυρός και το φως που φωτίζει το μέλλον της. Αντιγραφαί ξένων προτύπων, απλώς αποπροσανατολίζουν του νέους μας και δεν δημιουργούν Έλληνας υπερηφάνους δια την καταγωγήν των. Σκοπός της παιδείας δεν πρέπει να είναι μόνον η μάθησις, αλλά και η διάπλασις χαρακτήρος. Γι’αυτό ιδιαιτέρα προσοχή πρέπει να δοθή εις την βασικήν εκπαίδευσιν, εις την πρωτοβάθμιον παιδείαν. Δια τον λόγον αυτόν απαιτούνται:
/1/. Απόλυτος εξελληνισμός της διδασκομένης ύλης.
πέραν των τεχνικών επιτευγμάτων, θα τείνουν εις την δημιουργίαν Ελληνικής συνειδήσεως.
να υφίστανται μαθητικά συμβούλια, τα οποία ρυθμίζουν την ζωήν των Σχολείων.
/13/. Επαναφορά της Αριστείας. Τα φωτεινά μυαλά δεν επιτρέπεται να καθηλώνωνται. Πρέπει να αφήνωνται ελεύθερα να αναπτύσσουν τας δυνατότητάς των.
γ. Δικαιοσύνη
Είναι πρωταρχικόν καθήκον της Δικαστικής Λειτουργίας να συντομεύση τον χρόνον απονομής της δικαιοσύνης. Αν αυτό απαιτή εκ βάθρων αναδιάταξίν της να την πραγματοποιήση, διότι είναι απαράδεκτον να χρονίζη η απονομή δικαιοσύνης επί δεκαετίας ακόμη, διότι χάνεται ο σκοπός της. Πιστεύομεν ότι τα παρακάτω θα συμβάλλουν εν μέρει προς αυτήν την κατεύθυνσιν.
/1/. Περιστολή της πολυνομίας δια της αμέσου καταργήσεως πλήθους διατάξεων και νόμων γεννημάτων της ευθυνοφοβίας των δημοσίων λειτουργών.
γλωσσικώς και πολιτιστικώς της ανήκει.
Απεδείχθη ότι παρά τας τόσας προσπαθείας της Ευρώπης δια την δημιουργίαν του Ευρωπαίου Πολίτου δεν ευδοκίμησεν και τούτο διότι έκαστον Έθνος της Ευρώπης ακολουθείται από μακρόχρονον αυτόνομον βίον, ο οποίος δεν δύναται να διαγραφή. Οφείλομεν, λοιπόν, να στραφώμεν προς την Ένωσιν Εθνών Ευρώπης και όχι πολιτών. Προς τούτο:/1/. Ελευθεροεπικοινωνία των ατόμων εις την Ευρώπην επιτρέπεται μόνον είς τα άτομα τα οποία ανήκουν εις τα κράτη-μέλη της Ευρώπης.
ο σκοπός ιδρύσεως του έχει προ πολλού εκλείψει και να δημιουργηθή Ευρωπαϊκός Στρατός, ο οποίος θα αποτελείται από τους Στρατούς των Κρατών-Μελών της και μόνον.
/8/. Ενιαία αντιμετώπισις της τρομοκρατίας και της εσωτερικής ασφαλείας δια της στενής συνεργασίας των δυνάμεων ασφαλείας των Κρατών-Μελών.
Εθνική Άμυνα
Είναι γεγονός ότι η Εθνική Άμυνα και η Εξωτερική πολιτική είναι αδελφαί δίδυμοι, που όταν η μια πάσχει, πάσχει και η άλλη και αντιθέτως. Συνεπώς, εφ’όσον η εξωτερική πολιτική πρέπει να είναι ενιαία δια την Ευρωπαϊκήν Ένωσιν, έτσι και η Εθνική Άμυνα θα πρέπει να αναπτύσσεται και να λειτουργῆ στο πλαίσιο της Ευρώπης. Προς τούτο πρέπει να επιδιωχθή:
/1/. Δημιουργία Ευρωπαϊκού Στρατού αποτελουμένου από τους Στρατούς των Κρατών – Μελών της Ευρώπης και μόνον. Ο Στρατός αυτός θα εξοπλίζεται και εκπαιδεύεται με Ευρωπαϊκά όπλα και μέσα
και αν απαιτηθή οποιαδήποτε προμήθεια, να πραγματοποιῆται από την Ευρώπη και όχι από το κάθε Κράτος ξεχωριστά.
Τουρκίαν, ούτε τα σύνορα της Ευρώπης, τα Ανατολικά τουλάχιστον, κατώρθωσεν να ασφαλίση. Απλώς και μόνον εξυπηρετούνται τα Αμερικανικά συμφέροντα, περιφερειακής αμύνης.
γανισμό ή Κράτος, αυτή θα πραγματοποιείται από την Ευρώπη, ως σύνολον.
Κρατών, ως επιθεωρητών εις τα Υπουργεία Εθνικής Αμύνης και Σωμάτων Ασφαλείας. Ακόμη δύνανται να χρησιμοποιηθούν ως εκπαιδευταί εις την προπαίδευσιν των νέων εις την στρατιωτικήν ζωήν, την ατομικήν ευθύνην και εις την συγκρότησιν και λειτουργίαν ομάδος ατόμων προς εκπλήρωσιν συγκεκριμένου σκοπού, ή και ως Επίτροποι Διοικήσεως.
νοσεί. Η νόσος αυτή προέρχεται από την μονιμότητα των Δημοσίων Υπαλλήλων και από την ευθυνοφοβίαν των που προκαλεί την τεραστίαν γραφειοκρατίαν. Ακόμη η αποδοτικότης των Δημοσίων Υπαλλήλων είναι ένα άλλο θέμα, το οποίον πρέπει να αντιμετωπισθή ,καθώς και η οργάνωσις της Δημοσίας Διοικήσεως. Προς τούτο:/1/. Τα Υπουργεία του Κράτους πρέπει να μετατραπούν εις Επιτελεία και η Τοπική αυτοδιοίκησις εις Εκτελεστικόν Όργανο.
/8/. Κριτήριον αξιολογήσεως των υπαλλήλων θα είναι και η συμπεριφορά και ο σεβασμός των προς τους πολίτας με τους οποίους συναλάσσονται εις την εκτέλεσιν των καθηκόντων των.
Κοινωνική Πρόνοια
Το κράτος οφείλει να έχη την κύρια ευθύνην δια την προστασίαν της υγιείας του λαού, την περίθαλψιν των αναξιοπαθούντων Ελλήνων και την συνταξιοδότησιν όλων των Ελλήνων μετά από ωρισμένην ηλικίαν. Πρωταρχικόν όμως καθήκον της Πολιτείας είναι ο προγραμματισμός της
χωροταξίας, των κινήτρων, των όρων λειτουργίας και των προδιαγραφών λειτουργίας και εξοπλισμού, τόσον δια τα κοινωφελή ιδρύματα (Γηροκομεία, κ.τ.λ.), όσον και δια τα Νοσοκομεία και τας Κλινικάς. Δια να καταστεί αποτελεσματική η Κοινωνική Πρόνοια θα πρέπει:
/6/. Οι ασφαλιστικοί οργανισμοί να λειτουργούν μόνο ως Ταμεία.
Εθνικά θέματα-Εθνικές διεκδικήσεις
Εμείς διεκδικούμε ό,τι ιστορικώς, φυλετικώς, γλωσσικώς, εθνολογικώς και πολιτιστικώς ανήκει στην Ελλάδα και ουδείς έχει δικαίωμα να τροποποιή, μεταβάλη, αλλοιώνη ή καταργή εθνικάς διεκδικήσεις. Συγκεκριμένως:
/1/. Δημογραφικόν Πρόβλημα
Το δημογραφικόν πρόβλημα της Χώρας καθίσταται το υπ.αριθμόν ένα Εθνικόν θέμα που πρέπει άμεσα να αντιμετωπισθή. Προς τούτο απαιτούνται:
Η Μεγάλη Ιδέα του Έθνους ,κατά την παρούσαν χρονικήν περίοδον, πρέπει να επιδιωχθή όχι με την Βυζαντινήν της ερμηνείαν, αλλά με την Μεταξικήν. Δηλαδή ο Ελληνισμός να αναπτυχθή εκεί όπου ευρίσκεται. Προς τούτο πρέπει:/α/. Δια την Κύπρον να απαιτηθή από την Ευρωπαϊκήν Ένωσιν και όχι από τα Ηνωμένα Έθνη, η εφαρμογή των αποφάσεων του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών περί αποχωρήσεως των τουρκικών δυνάμεων κατοχής, διότι τα Ηνωμένα Έθνη μόνον ευχολόγια εκδίδουν.
επιλύεται σήμερον ευκολώτερον εις τους κόλπους της Ευρωπαϊκής Ενώσεως.
μία και είναι αναπόσπαστον τμήμα του κορμού της Ελλάδος, είναι οι ώμοι της Ελλάδος, που κρατούν το βάρος της ενδοχώρας εις τα βόρεια σύνορά της. Δια τον λόγον αυτόν απαιτείται να ενταθή η ενημέρωσις του κόσμου ολοκλήρου δια τα ιστορικά, εθνολογικά, πολιτισμικά δικαιώματα της Ελλάδος εις την περιοχήν αυτήν. Το όνομα που χρησιμοποιούν τα Σκόπια είναι προϊόν κλεπταποδοχής και δεν δικαιούνται νομίμως να το χρησιμοποιούν, εκτός και αν το επιτρέψη η Ελλάς.
σις του μουσουλμανικού στοιχείου μπορεί να αντιμετωπισθή με τον διαχωρισμόν των Πομάκων με επιλεκτικήν ενίσχυσίν των από το κράτος, την απέλασιν όσων δηλώνουν ότι είναι Τούρκοι και την χωροταξικήν κατανομήν της περιοχής ώστε πάντοτε να υπερτερή το Χριστιανικόν στοιχείον. Επί πλέον το κράτος πρέπει να παραχωρήση δωρεάν εις ακτήμονας Έλληνας Χριστιανούς δημοσίας εκτάσεις και να επιδοτήση την εκεί εγκατάστασίν των, ώστε να αυξηθή η αναλογία Χριστιανών
προς τους μουσουλμάνους που δηλώνουν Τουρκογενείς.
/θ/. Διά το Αιγαίον – Ιωνία πρέπει να ενισχυθή η προσπάθεια κυριαρχίας της Ελλάδος εις το Αιγαίον. Προς τούτο να καταργηθή η φορολογία των μικρών ιδιωτικών σκαφών και να επιδοτηθή η απόκτησίς των από τους Έλληνας, ώστε το Αιγαίο να πλημμυρίση από Ελληνικά σκάφη, να εφαρμοσθή το δικαίωμα της Ελλάδος δια την επέκτασιν των χωρικών υδάτων εις τα 12 μίλια, να εξοπλισθούν τα νησιά του Αιγαίου και να αναπτυχθή η παραθεριστική και οικονομική ευρωστία όλων των νήσων και ειδικώτερον των Ανατολικών, ακόμη και εκμετάλλευσις των ακατοικήτων βραχονησίδων. Επί πλέον πρέπει να ληφθή μέριμνα δια την διδασκαλίαν εις τα Δημοτικά σχολεία του παναρχαίου Αιγαίου πολιτισμού και της Ελληνικής Μικράς Ασίας, ώστε να μεγιστοποιηθή το εθνικό φρόνημα από την νεαράν ηλικίαν των Ελλήνων. Η ισχύς της Τουρκίας, η οποία επιστείεται ως φόβητρον δια κάθε απόφασιν εθνικής διεκδικήσεως, πρέπει να απομυθοποιηθή.
/3/. Οικονομία
Απαραίτητος παράγων αναπτύξεως της οικονομίας είναι η εμπιστοσύνη των επιχειρηματιών προς το κράτος. Όταν αυτή εξαφανισθή ουδεμία ανάπτυξις μπορεί να ευδοκιμήση, όπως βιώνομε σήμερον. Πλέον αυτού, το κράτος απεδείχθη κακός εργοδότης, διότι ουδείς οργανισμός του δημοσίου είναι κερδοφόρος. Συνεπώς δια την ανάπτυξιν της οικονομίας απαιτούνται:
/1/. Επέμβασις του κράτους στην οικονομία μόνο με κίνητρα, τα οποία δεν θα αίρωνται ή θα τροποποιούνται χωρίς την σύμφωνον γνώμην των φορέων της παραγωγής.
εργασίας. Ένας ξένος επιχειρηματίας ερωτάται «πόθεν έσχε» τα κεφάλαιά του τα οποία θα επενδύση εις την χώραν; Όχι, βεβαίως, διότι θέλομεν την εκμετάλλευσίν του. Διατί λοιπόν αυτό να αποτελή ανασταλτικόν παράγοντα εισαγωγής Ελληνικών κεφαλαίων λιμναζόντων εις τραπέζας του εξωτερικού; Αρκεί αυτή η ενέργεια να αποτελέση θέσιν σοβαρού κράτους.